Zgłoś naruszenie...
Wybierz jedną z poniższych opcji.
Ten komentarz dotyczy mnie lub znajomego:
atakuje mnie,
atakuje znajomego.
Komentarz dotyczy czegoś innego:
spam lub oszustwo,
propagowanie nienawiści,
przemoc lub krzywdzące zachowanie,
treść o charakterze erotycznym.
Odpowiedź do konkursu [x]
Uwaga! W odpowiedzi nie podawaj swoich danych osobowych i kontaktowych. Organizator konkursu skontaktuje się z Tobą jeśli zostaniesz zwycięzcą!


od: 
Zadeklaruj zamówienie produktu
[x]
Liczba sztuk:
Po zatwierdzeniu zamówienia zostaniesz przekierowany na stronę płatności.
zamawia: 
 
Panel


tomek85

offlinetomek85 blog budowlany - wyślij wiadomość - OBSERWUJ | Blog budowlany
Projekt: XARA WOK 1005
19576 odwiedzin | wpisów: 38, komentarzy: 90, obserwuje: 23
 

działka

autor: tomek85 blog budowlany - wyślij wiadomość Dodaj wpis do ulubionych »

Humus ściągnięty. Geodeta juz wyznaczył teren pod budowe  co widać na zamieszczonym zdjęciu. Do bramy wjazdowej od garażu bedzie 10 metrów do drzwi domu13 garaz jest bardziej wysuniety. Szczerze mówiąc mogłem budynek cofnąć od drogi bardziej ale na szczęście jest to droga osiedlowa, auta bardzo rzadko jeżdżą dzięki temu zyskalem sporo miejsca z tyłu więc będzie można teren przed tarasem fajnie zaprojektować. 

blog budowlany - mojabudowa.pl


blog budowlany - mojabudowa.plDziałka ma powierzchnię 1300 metrów kwadratowych położona w samym centrum miejscowoś a zarazem na zaciszu. Oddając spokój.

blog budowlany - mojabudowa.pl

Skrzynka już postawiona prąd już jest:)W drodze linia technologiczna oczyszczalni scieków woda i deszczówka


blog budowlany - mojabudowa.pl

blog budowlany - mojabudowa.pl



Wybor projektu

autor: tomek85 blog budowlany - wyślij wiadomość Dodaj wpis do ulubionych »

Zdecydowalismy sie na projekt domu Xara WOK1005, poniewaz spodobal nam sie pod wszystkimi wzgledami. Odpowiadał nam zarowno jego wyglad zewnetrzny, jak i układ pomieszczen wewnatrz domu. Projekt kupiony w extradom we Wroclawiu.


Budowe zaczynamy w polowie maja. Koszty inwestycji sa troche wyzsze od innych standardowych. Kosztowna rzecza jest dach. Jest on 4 spadowy i ma 2 tzw. jaskolki. Do budowy użyjemy silki sil pro z tego wzgledu, ze jest on najzdrowszym material dostepnym na rynku sklada sie tylko z wody piasku i wapna malo tego jest bardzo dobrze akumulujacym cieplo materialem co to oznacza? Jest w budynku niesamowity mikro klimat. Zima oddaje zakumulowane cieplo natomiast latem niesamowicie chlodzi. Podobnie jak inne cegły wapienno-piaskowe mają bardzo niską promieniotwórczość naturalną w porównaniu z innymi materiałami budowlanymi. Są mrozoodporne, a ze względu na wysoką gęstość materiału charakteryzują się dobrą izolacyjnością akustyczną. Naprawde wierzcie mi nie musze zachwalac tych materialow. Wystarczy, ze wejdziecie na forum jakiekolwiek i poczytacie opini osob ktore wybudowaly dom z silki lub sa w trakcie stawiania. Bardzo duzo pozytywnych opini!  Nasze wymiary silki to 24a o odpornosci na sciskanie 20 Mpa  jest bardzo rownym materialym wiec sciany beda bardzo ptoste. Co nie bedzie sprawiac problemu dla ekipy ktora kladzie tynki. Nie trzeba naprawde duzo zaprawy dawac aby sciany byly dokladnie proste. Bloczki silikatowe beda stawiane na klej.

Zalety silikatow wymienione przez eksperta

Zalety:mają dużą wytrzymałość na ściskanie (10-25 MPa) – można z nich budować ściany przenoszące duże obciążenia;charakteryzują się wysoką odpornością na mroź i deszcz – zbudowane z nich ściany nie wymagają tynkowania;bardzo dobrze izolują akustycznie (dla ściany grubości 25 cm współczynnik tłumienia hałasu wynosi 51 dB);akumulują ciepło – nagrzewają się wolno, za to długo utrzymują temperaturę i oddają ciepło bardzo powoli;sprzyjają wyrównaniu poziomu wilgotności w pomieszczeniach – pochłaniają nadmiar wilgoci i oddają ją, gdy robi się sucho;dzięki zawartemu w nich wapnu mają właściwości odkażające – na powierzchni ścian silikatowych nie rozwijają się pleśnie ani grzyby;są bardzo odporne na działanie ognia – naruszenie ich struktury następuje dopiero w temperaturze 600 st. C;

Postaram sie kazdy etap budowy dokladnie opisywac na blogu poczawszy od fundamentow. Bede opisywal z jakich materialow dany etap jest budowany. Nie bede wpisywal cen za co ile zaplacilem. Jesli ktos bedzie mial takie zapytanie wtedy oczywiscie postaram sie wyszukac w fakturze i odpisze. Caly dom bedzie budowany i wykonczony z najwyzszej klasy materialow dostepnych na rynku. Dom jest przeznaczony dla mnie, nie na sprzedarz wiec nie ma mowy o zamiennikach badz produktach drugiej jakosci. Wychodze z zalozenia,  ze wieksze koszty zainwestowane teraz zwroca sie w przyszlosci z nawiazka.

Jestesmy bardzo zadowoloni z tego, ze w projekcie domu parterowego z poddaszem uzytkowym Xara WOK1005 duży salon jest polaczony z kuchnia. Wlasnie takiego rozwiązania szukalismy. Zdecydowalismy się jednak na wprowadzenie w nim kilku zmian. Pierwszą modyfikacją w projekcie była likwidacja kominka. Postanowiłem również usunąć jedne drzwi tarasowe zamiast nich wstawimy standardowe okno. W salonie ktory jest polaczony z kuchnia okna tarasowe zostaja bez zmian. Salon jest skierowany na poludnie wiec drzwi tarasowe beda wpuszczac do domu wystarczajaco duzo swiatla. Zmienilismy rowniez miejsce jednego okna dachowego ktore bedzie po zmianie znadowalo sie od strony ogrodu. Poszerzylismy brame garazowa o 30 cm z dwoch stron co daje nam 60 cm. szerszy wjazd. Tzw. Przypory domu, zlikwidowane po prostu nie podobaly sie nam. Zrezygnowalismy w kuchni ze spizarki na korzysc wiekszego wiatrolapu i kuchni. Boczne scianki w kuchni rowniez usunelismy co daje nam razem z salonem piekny widok polaczony z pokojem dziennym. Zewnetrzny grill polaczony z domem takze. Wedlug nas malo praktyczny. Podnieslismy scianke kolankowa o jeden silikat zyskamy na metrazu domu i rowniez dzieki temu nie beda az tak niskie skosy w domku. Zwezenie domu od strony kuchni i pokoju dziennego o 30 cm. Szczerze mowiac z wielu, ktree oglądalismy projekt domu parterowego z poddaszem użytkowym Xara WOK1005 najbardziej przypadl nam do gustu. Glowna cecha ktora  takze zadecydowała o naszym wyborze było to, że dom ma kwadratowy kształt i jego powierzchnia po minimalnym zwezeniu świetnie zmieściła się na naszej dzialce. Pozdrawiamy. Nizej zdjecia :)blog budowlany - mojabudowa.plblog budowlany - mojabudowa.plblog budowlany - mojabudowa.plblog budowlany - mojabudowa.pl